onsdag 17. juni 2009

Skrivebøker

Trenger du ei bok til 
å skrive ned sommerminner i?
Eller kanskje ei oppskriftebok?
Jeg har etpar stykker til salgs
De koster kr. 30,- pluss porto.
Bok nr.1. Solgt


Bok nr. 2. Solgt


Har sydd ei veske på bestilling. 
Skulle den ikke være som kjøperen
hadde tenkt, blir den til salgs her.
SOLGT
Veska skulle ha noe brunt .
Har derfor brodert på noen blomster i brunt
og brukt samme stoff i foret. 
Har også satt inn glidelås i åpningen.


Kan sy litt på bestilling. 
Vil da gjerne har størrelse og 
litt om hvilke farger og stoff dere kunne tenke dere. 

10 kommentarer:

Living next to me sa...

hei hvordan går det med vesken...jeg skal til London..og det hade vært kult med noe lekkert da...som er litt innbrudd sikker..god sommer i varmen...

Lovise sa...

Fine bøker:) Jeg bruker mange sånne i hverdagen. Liker å notere ideer, ting som skal huskes osv.
Takk for at du var med i konkurransen min:)

Fjordheim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru Grön sa...

ojojoj vad du syr! Vilka fina grejer!

LInda

Ida sa...

Hei!

Så utrolig flotte ting du lager!

Når det gjeler bruktfunn -jeg har lært av mine feil! Jeg har blitt ett stykk klaffebord, en stykk skuvseng, ett stykk kistebord og tre stykk slagbenker fattigere fordi jeg måtte 'tenke meg om'!
Sårt! :)

Klem

Living next to me sa...

Æsj der var boka solgt :)) sukk det gikk da fort. Veska var lekker men nå tror jeg at jeg jeg har over 50 stoff vesker og nett . Men noe strikjetøys veske har jeg ikke med tykt nok stoff til at pinnene ikke stikker og lomme midt i som beskytter garnet :)) ha en fornydelig helg håper dere har det varmt og godt ,

himlaverket sa...

Härligt inspirerande blogg...

loftkroken sa...

Du er bare såå flink og kreativ :))
Kjekt du stakk innom meg ♥

Sommer klemmer med masse strø på til deg ♥

mimmi-leone sa...

Så mange flotte ting du lager!

Unknown sa...

I like it when people get together and share views. Great website

កាលេងប្រដាល់ថែ​ ​​